torsdag 24 mars 2011

Hem

Idag blir det hemfärd. Erik och Frida följer med oss hem. Från början var det sagt att Erik skulle stanna kvar med sina kusiner men han gjorde en rejäl vurpa på skidorna igår och slog axeln så nu kan han inte åka mer och det går ju ärtt vilt till när sex barn leker tillsammans så det funakr inte. VI ska åka på hälsocentralen sen och kolla upp det i alla fall, hoppas att det inte nyckelbenet.

Igår natt tyckte Jan-Erik att det var så varmt så han öppnade sovrumsfönstret, gissa om jag blev förvånad när jag vaknade av att det yrde in snö i mitt ansikte. Idag har jag träningsvärk i, hmm, bakdelen, efter skidåkningen igår. Nu ska det bli intressant att komma hem och kliva på vågen, har absolut ingen aning om det blir plus eller minus. jag har hållt lchf bra under veckan men det har blivit lite vin och mörk choklad. Åandra sidan har vi rört och mycket varje dag, åkt skidor och promenerat. Eftersom vi ör lediga imorrn också funderar jag på att åka till gymmet imorrn på dagen, då borde det väl inte vara så mycket folk där?

Inga kommentarer: