söndag 20 mars 2011

God natt, redan?

Nu ska jag snart gå upp och lägga mig. Jan-Erik kom nyss hem och mådde inte så bra så han gick och la sig direkt. Jag har precis kollat klart på Vampire Diaries på tv6play och tänkte jag skulle börja på en ny bok nu. Igår läste jag klart "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann", har ni inte läst den så GÖR DET! Kanske den bästa bok jag någonsin läst, jag skrattade så jag grät flera gånger, helt otroligt galna grejer händer det i den. Jag har även hunnit med att tona håret igen, samma färg som innan men när håret är blekt från början behöver färgen fräschas upp ganska ofta, fast snart är det nog dags för att bli blondin igen, jag känner mig jättekonstig om jag är mörkhårig på sommaren. Och gud vad skönt det ska bli att få lite färg i ansiktet så man slipper kladda med foundatiion varje dag för att slippa se ut som ett lik, ska nog jobba på brännan i fjällen.

Inga kommentarer: