måndag 14 mars 2011

God morgon

Usch, jag är verkligen ingen early riser egentligen, helst skulle jag sova till nio-tio varje dag men idag är det jobb och jag har massor att ta i tu med här hemma så det var ingen idé att somna om när Jan-Erik åkte till sitt jobb. Idag hoppas jag att det blir gymträning med Fia igen, vi provar nog ett annat gym idag, lite långt att åka in till stan hela tiden. Sen funderar jag även att börja gå på pass också, även fast det inte är min grej och jag tror att de flesta pass egentligen mest är slöseri med tid. Inte att det är värdelöst egentligen men att det finns betydligt bättre träning att göra. Men nu är jag sugen på kettlebells, det tror jag är the shit men då ska man ju våga sig iväg också.

3 kommentarer:

fisalotta sa...

Jag hade glömt att jag hade bokat pass idag i stan med en kompis.. Så jag hinner inte följa gymma idag... Tyvärr! vi ska gå på box.. Men kanske imorn fast lite tidigare på dan....?

Julia Fryklund sa...

Men jag vill följa med på pass!! Så ring mig också om det blir att ni går på det.. Gym är inte min grej dock..
Fest i helgen nu då? Hos oss kanske? :)

fisalotta sa...

Härligt Julia! Jag gillar oxå pass! Vissa iaf! :)