fredag 4 mars 2011

Fredag

Nu ligger fredagstacosen i magen och huset är städat, nu kan vi sätta oss i soffan och invänta På spåret:) Det gick alldeles utmärkt att rida idag i alla fall, jag red ut en sväng och det kändes knappt att det var flera veckor sen sist jag satt på en häst. Sen hade jag tänkt jogga en sväng med Frida när hon skulle rida men jag insåg att mina skor var betydligt halkigare än hästarnas så hon fick rida på ridbanan istället. Jag tror jag ska ta och skriva en lista nu på allt jag ska köpa på IKEA imorrn. Och jag hoppas verkligen att det finns komplett uppsättning av tallrikarna jag vill ha den här gången för vi är verkligen i behov av nya nu, flera stycken av de stora har det gått flisor ur, och vi har två djuptallrikar kvar, jag vet inte vad som har hänt med resten. Näe nu ska jag gå och duscha bort hästlukten, både på mig och Frida.

Inga kommentarer: