tisdag 29 mars 2011

Förresten vill jag bara säga till alla de som tyckte att man skulle ta svinvaccinet av solidaritetskäl, att vi som inte vaccinerade oss eller våra barn var egoistiska: Far åt hel***te! Mina barn kunde ha varit sjuka för livet nu om jag hade lyssnat på er. Jag vägrade vaccinera för at vaccinet inte var testat ordentligt (bland annat därför i alla fall) och se hur det gick! Aftonbladet har ett stort reportage idag om barnen som fått skador och men för livet på grund av vaccinet. Och hur många liv räddades av vaccinet? Ingen vet men de länder som massvaccinerade hade inte fler dödsfall än Sverige så min gissning är att vaccinet var totalt onödigt.

2 kommentarer:

Helene sa...

Du tog ett bra beslut, tycker jag. Trötta barn kan man ha i alla fall utan att behöva ge dom större risk till narkolepsi genom att ge dom ett otestat vaccin. Bra gjort, Sanna!!!

fisalotta sa...

Vi vaccinerade oss inte heller... Tyckte oxå att det va mycke som va konstigt med det där... Och jag är glad att jag inte gjorde det!!!
:-)