söndag 20 mars 2011

Det är orangeblåa hårdingar...

Gah, internethelsiket kommer och går som det vill fortfarande, jag bli galen. Det gick bra igår i alla fall, sålde ganska mycket öl och det kom en del folk och de flesta verkade ha roligt. När vi hade stängt och städat klart åkte jag hem och hittade Jan-Erik och en massa grannar längs vägen och plockade upp dem, sen drog de vidare på efterfest när jag gick och sov. Halv sju kom Jan-Erik hem. Och nu har de börjat om igen för nu är de på bandyfinal i Uppsala, heja Bollnäs:) Barnen har redan åkt till fjällen, allihop utom två av kusinerna, alltså har svärisarna just nu sex ungar att hålla reda på, jag är inte avundsjuk. Själv sitter jag hemma i soffan och har det så otroligt lugnt och skönt, ska städa lite och så tänkte jag gå en promenad, läsa en bok och bara slappa. Jag har tärningsvärk efter armhävningarna jag gjorde igår men jag blir bättre snabbt, kul. Imorrn ansluter vi till klanen i fjällen.

Inga kommentarer: