måndag 14 mars 2011

Blä

Dagens kost: Tre ägg. Dessa kan jag i och för sig räkna bort nu. Fy fasen för magsjuka. Jag trodde först att det var de jäkla äggens fel för det var då jag började må illa så jag åkte och jobbade ändå men nu sen jag kom hem (thank God för kprt dag) har jag legat i sängen hela tiden bortsett från när jag har varit upp och... ja, detaljer är inte nödvändigt här. Nu börjar jag piggna till igen och jag är så sjukt törstig men jag vet inte om jag törs dricka, jag vill inte spy mer. Även är jag sugen på klassisk magsjukekost: söt fruktyoghurt, frukt och coca cola, tur att inget sånt finns hemma. Nu gäller det bara att hålla tummarna för att resten av familjen håller sig friska.

Som ni fattar blir det ingen träning idag, men hörrni tjejer, ska vi inte testa kettlebells nån dag?

3 kommentarer:

fisalotta sa...

Men huuuu!! Stackare!! :( Hoppas du blir pigg fort... Så vi kan gymma på torsdag! :-) Kettlebells vill jag gärna testa... Måndagarna är nu bokad för mig Sanna.. Ska gå på box.. Så inge gym då, tyvärr.. :/ Men gymmar gärna torsdagar iaf! Krya på dig!!

Julia Fryklund sa...

Ja det kan vi absolut prova! Vet många som tycker om det. :) Jag kan absolut inte torsdagar, och måndagar kan jag efter kl 18 och ledig tis, ons,fre och lör.

Sanna Laake sa...

Kettlebells är på onsdagkvällar tror jag, så då går det ju. Men isåfall nsäta vecka, jag är fortfarande sliten.