fredag 18 mars 2011

Bilder

Idag åkte jag in till stan, tänkt att det skulle gå snabbt, jag skulle bara köpa en mössa och vantar åt mig själv och en present till kalaset Erik ska på imorrn, men så träffade jag Julia och vi var ju tvungna att kolla runt på stan då. Är lite stolt över mig själv att jag lät dn dyra mössan hänga kvar, sparar mig till vi kommer till Vemdalen för jag tror utbudet är större där, här har de ju reat bort nästan alla mössor redan. Jo förresten jag har problem med mina extremt svaga handleder, jag var på systemet och köpte en platta öl och halvvägs till bilen (inte långt alltså, hundra meter kanske) började handlederna typ domna och jag kände att de var på väg att vika sig så jag var tvungen att trixa till det så att lådan vilade på hela underarmarna istället och det gjorde väl inget egentligen men va fasen är det normalt med så klena handleder? Sen åkte vi och red, gick inte alls bra, vet inte om det var för att det snöade, hästen var knäpp och Frida blev gnällig efter bara en kort stund. Ponnyn Frida red var snäll i alla fall, den gamla gubben gör inte bråk i onödan.
Frida med nya hjälmen. Vi har börjat jobba med ställning nu...
...går rätt så bra tycker jag, bra med en läromastare.
Den tokiga men snygga hästen som jag brukar rida. Här är han ju blöt och oborstad med trasig grimma men han är verkligen jättesnygg.

2 kommentarer:

fisalotta sa...

Sicken fin ridtjej! :-) Hon ser ju kanon duktig ut ju! Som gjuten för det där hon..

Blir nog ingen pub imorg ändå, Engmans lockar mer... ;-) Jäkligt synd att du skulle vara bartender..!

Sanna Laake sa...

Ja men hon har ett jäkla humör, det gäller att berömma tio gånger mer än man instruerar annars släpper hon tyglarna och vill gå in.

Jag vet, men jag offrar mig nu så jag kan säga ifrån med gott samvete när det är lotteriskiva i april för då vill jag verkligen inte jobba, då ska jag stå på andra sidan baren och vara ödräglig:)