måndag 28 februari 2011

WTF!!?

Idag har jag suttit uppe och pluggat, mest för att fatorn redan var där, då blev det så. Hörru låg brevid mig en stund sen strosade hon iväg och kollade läget i huset, hon brukar göra det, inget konstigt. men hon var borta ovanligt länge så då gick jag ner för att se vad hon pysslade med. Och det var det här:

Okej, jag vet att vi har kanske det fulaste köksgolvet i hela världen men för det behöver hon väl inte bita sönder det?

Idag när jag tränade armarna fick jag ont i armbågen, skit, vet inte vad det är för fel men det kan ju ha att göra med att jag gått från att typ inte träna alls till att träna flera gånger i veckan och att jag inte har så mycket grejer så det blir samma övningar hela tiden. Efter styrketräningen blev det intervaller på crossen.

Inga kommentarer: