lördag 19 februari 2011

Trööök

Sitter här nu och väntar på att stormen ska komma in genom dörren. Barnen har blivit hämtade av farmor och farfar, är väl kanske inte det smartaste att ha dem hemma när det ramlar in ett gäng fyllskallar:) Kanske jag skulle börja smutta på vinet jag med så jag orkar med grabbarnas babbel sen, hihi. Närå jag lugnar mig nog med det.

Barnen har varit så härligt lugna, snälla och gulliga idag. Vi har myst och ritat och spelat kort och sen gick de ut och lekte en stund. När de kom in vill Erik spela Kalle Kunskap på datorn och då fick Frida tråkigt så hon gick och hämtade dammsugaren och städade undervåningen, tokungen. Sen har vi inte gjort så mycket mer och nu har jag som sagt trååkigt. Jo just ja, jag tittade ju på gårdagens avsnitt av Vampire diaries på datorn, love it, jag jag är lite fjortisaktig när det gäller vampyrer:)

2 kommentarer:

fisalotta sa...

Haha. Ta vinet du nu, tycker jag.. :-)

Anders har gått och lagt sig och sova och jag sitter med min vinare.. Han är tydligen inte nå suparsugen, säger han.. :( Så får väl se vad som sker..

Hoppas tapeten repar sig! ;-) Skämmes jämt. ;-)

fisalotta sa...

Tack för ikväll världens bästa Sanna!! Hade jättekul! Vore skitkul om du och jag började träna tillsammans! :-)
Hoppas ni sover gott..
Vore kul om du och barnen kom och hälsa på här ngn dag?! När jag är ledig, så kan vi ha en mysdag! :-)
Och karlar, ja... Dom kommer vi aldrig sluta förundras över... ;-) Min är tex spårlöst borta såhär på kvälls kvisten, NORMALT!!??
Sov gott. GLAD att jag träffat dig, du sköna människa!! Du är BÄST, kom ihåg det... Fast armbrytning kan vi träna på... ;-) KRAM!!!