tisdag 1 februari 2011

Tisdag

Jag har träningsvärk, jag kan knappt gå nerför trappen. Körde ett pass igårkväll och tänkte även träna ikväll efter barnens skidträning. På lördag är det skidtävling i Njutånger, alltså riktig skidtävling och inte bara för de i klubben som det är på torsdagar (fast jag tror att alla som vill får vara med då också). Men Erik och Frida är ju för små för att åka med tidtagning. Hoppas bara att de drar dubbla spår eftersom de små barnen oftast inte flyttar sig när någon bakom ropar ur spår, sist var ju Erik nästan gråtfärdig och tänkte skita i alltihop när han var tvungen att åka bakom de som åkte saktare. Visst han hade kunnat kliva ur spåret och kört om men det är lite svårt att åka där.

Imorrn är dagis stängt, då tror jag att vi åker iväg och åker skridskor igen, Frida tyckte ju att det var så kul. Sen dess har hon kollat på sammanlagt flera timmar med konståkning på youtube. hon är minst lika imponerad av de fina dräkterna som av själva åkningen. Blir nog skridskoskola eller nåt för henne nästa år, nu är det väl för sent att anmäla sig, de kanske redan är slut.

2 kommentarer:

fisalotta sa...

God kväll! Och tack för senast... ;-) Sköj va det!! :-) Hoppas ni inte mådde allt för dåligt dagen efter...?! Anders ringde ju åh så snällt väckte er oxå.. :P

Tänkte bara säga att på tisdagarna har jag gympa i Enånger, 18.30. Cirkelgympa/stationsgympa.. Kör typ en timme.. Du är välkommen, om du hittar ngn lucka...?! :-)
Ses nån dag?! Skulle ju ha ridit... ;-)

Sanna Laake sa...

Vi var faktiskt rätt så pigga, eller jag i alla fall. Piggare än vad jag hörde att Anders var i alla fall:)

Men det lät ju riktigt intressant med gympan men barnen har ju skidträning då, och Jan-Erik också så jag måste ju vara där med dem. Men sen när snön har försvunnit kanske, om det fortfarande håller på då.