söndag 6 februari 2011

Sunny day

Gud vad det känns som att jag har tankat energi av solen idag. Känner mig på riktigt bra humör. Frida fick rida idag och det gick superbra, så roligt att se att hon verkligen kommer ihåg sakker hon lärde sig förra gången och hon var så snäll. Eri ville också rida efter att ha tvekat och velat en stund men han red bara ett varv, sne hörde han hur Jan-Erik startade traktorn och han nästan slängde sig av i farten för att inte missa traktoråkningen. Sen åkte jag och Frida hem och Erik och Jan-Erik åkte en sväng emd skotern. Frida följde med en liten stund men hon tycker inte att det är så kul för hon är hela tiden rädd att ramla av. Erik å andra sidan är inte ett dugg rädd. tvärtom mot vad det är när det gäller hästarna, då är det han som knappt törs någonting. Sen gjorde vi egen pizza, inte så nyttigt men jäkligt gott, innan jag gick på mitt möte. Så det blev i alla fall en liten promenad idag. Imorrn ska jag tärna igen i alla fall.

1 kommentar:

fisalotta sa...

Fantastiskt väder - nytankad på energi!
Har även en blogg nu, så nu kan vi peppa varann... ;-)

http://fisalotta.bloggplatsen.se/

Och prommisen kanske vi kan ta ngn dag.....?