fredag 25 februari 2011

Still lonely

Det var bilkö ut från Mora när Jan-Erik skulle hem så han är fortfarande inte hemma. Jag sitter och käkar jordnötter fast jag borde låta bli. Vsserligen är det okej med äta äta litgrann men vem fasen kan hålla sig till lite? Snart går jag och ställer undan skålen. Colan har jag inte provat än, hade jag inte haft en zero hemma hade jag nog gett vika på den vanliga och druckit av den men det känns onödigt nu när jag har en annan att välja på, och det tar emot gräsligt mycket att börja hälla i sig den dyngan som är i light. Vi får väl se, imorrn kanske jag provar istället. Ikväll blir det alla hjärtans dag-te som jag har kvar och kanske ett glas vin senare. Nu blir det Vampire Diaries för min del, Jan-Erik får väl skylla sig själv när han kommer hem att han inte var är i tid för att bestämma kanal:)

Inga kommentarer: