söndag 6 februari 2011

Söndag

Jo vi hade ju tänkt att Fia och Anders skulle komma hit igår, sen ringde Jan-Erik sin kusin så då kom han och Julia också. Sen kom grannen också, vete fan om det var en slump att han kom just igår när det redan var folk här eller om han hade sett på facebook eller nåt att de skulle hit, kul i alla fall att han kom. Sen ringde svägerskan och hade tråkigt så hon kom också en sväng. The more, the merrier:) S vi spelade lite kort, drack lite öl, och surrade en massa. Sent blev det, de sista gick strax efter fyra så imorse var vi lite sega när barnen vaknade.

Nu är jag själv hemma, resten av familjen har dragit iväg med traktorn, jag ska väl städa upp lite här sen ska jag åka efter dem, de är nog hos svärmor nu och låter Hörru leka med sin kompis Silas. Ska snabba mig på lite så jag får komma ut, det är jju så fint väder, får värsta vårkänslorna.

Det här med tränignen då, jag måste sluta inbilla mig att jag kommer träna på helgerna, det blir aldrig av. Får köra hårdare på vardagarna istället.

2 kommentarer:

fisalotta sa...

Haha.. Fick ni sova länge? Här sov vi till 12.. Anders ligger under täcket än, åh lär inte kliva upp i det närmsta laget.. :) Själv har jag vart ute på långprommis med doggen... Härligt väder! Men nu kanske det blir sängen igen.. :P
Tänkte fråga om du ville ut åh gå med mig nått sen..? Då kan ju hundarna leka lite kanske... :P Om inte Ally skrämmer livet ur Hörru!

Sanna Laake sa...

Jag sov till tio i alla fall. Jan-Erik fick en spark i ryggen när barnen vaknade så han klev upp. Men sen dess har han inte gjort mycket mer än att ligga i soffan. Jag vet inte om jag hinner gå nåt idag, jag har möte i kväll nämligen och nu hade jag tänkt sova lite igen:)