söndag 27 februari 2011

Skidtävlingen

Idag har vi varit i Bju¨råker hela dagen, på skidtävling. Erik söndagsåkte mest, och hade det trevligt, men var nöjd med att ingen hade kört opm honom ute i spåret. Frida å andra sidan stratade precis före en annan tjej fårn Njutånger som är ett år äldre och jätteduktig att åka så hon låg på hela vägen och åkte som en galning och lyckades faktiskt hålla undan och komma före sin kompis och även köra om ett gäng andra tjejer så hon var också supernöjd. Nöjdast var de förstås när de fick sina fina pokaler. Jag lärde de även innan de klev upp på prispallen att man ska ta i hand med prisutdelaren när man tackar, så då gjorde de det, med fel hand visserligen men de andra barnen gjorde det inte alls och det var många i publiken som tyckte att det var så gulligt så. Tur att de kan visa en väluppfostrad sida nån enstaka gång i alla fall:)

Ingen träning för min del idag, jag har ont i varenda muskel, träningsvärken hinner inte gå bort innan jag får ny, great:) Jag har smakat cola zeron jag köote nu i alla fall och blev positivt överraskad, inte alls så illa. Jämför man med cola light så var det ju som natt och dag, light smakar ju skit. Erik ville såklart också ha av zeron eftersom den var mycket häftigare med svart etikett så jag sa att det var vuxendricka, då trodde han att det var sprit i, haha.

1 kommentar:

fisalotta sa...

Haha, inte illa med sprit så här på en söndag inte.. ;-)

Vad sägs om att träna tillsammans ngn dag den här veckan? Kanske armbrytning? Verka ju ta som fasen på mig de iaf... :P Prommis med dogsen oxå kanske...