torsdag 24 februari 2011

Nu har jag mosat mina ben, blev ett ganska bra pass ändå. Men sen var jag helt slut så det blev inga intervaller. Vete tusan när de ska bli av egentligen, imorrn ska jag nog vila, har tänkt så i alla fall. Idag har jag gått emot mina principer och min övertygelse, jag har köpt råttgift. Eller close enough, light-läsk. Jag tror att sötningsmedel är mycket onyttigare än socker och barnen skulle jag aldrig tillåta att de drack det. Problemet är att jag blir så sjukt sugen på cola på helgerna och det brukar sluta med att jag ska dricka bara ett litet glas, jo tjohejsan. Det funkar såklart inte och resultatet blir att jag INTE går ner i vikt. Så nu testar jag att låta vikten gå före hälsan, det finns ju en ganska stor risk att jag tycker att det smakar skit och häller ut det också förstås:)

1 kommentar:

Helene sa...

Ditt sista alternativ gynnar ju i alla fall viktnedgången :-)