tisdag 8 februari 2011

Mätt

Nyss har jag ätit dagens första mål. En fördel med lchf är att det kan gå lååång tid mellan måltiderna utan att man hungrar ihjäl. Ikväll ska jag åka skidor, får se hur det går med den tränigsvärk som jag har i armarna, ryggen, magen, axlarna ja hela överkroppen i princip. Det gick i alla fall bra med träningen igår, fick riktigt bra kontakt och jag skymtade även en muskel när jag kollade i spegeln:)

Imorse när vi satt i bilen på väg till dagis frågade Frida när Fia ska komma och hälsa på igen. Hon som brukar vara ganska skeptisk till nya människor. I och för sig har hon jobbat på dagis i Njutågner ibland men inte på Fridas avdelning och det var ett tag sen nu, verkar som hon gillar dig Fia:)

1 kommentar:

fisalotta sa...

Haha.. Va gulligt! :-) Kommer gärna snart igen! ;-) Och som sagt, ni är välkomna hit oxå.. ;-)