måndag 21 februari 2011

Måndag

Oj vilken jobbig helg det blev, jag var helt slut igår så jag orkade inte med någon bloggning, inte mycket annat heller för den delen. I lördags blev det lite partaj här efter att grabbarna varit på angling. Kvällens pinsammaste kommentar kom fårn min svåger "Är du med barn eller är du bara tjock?" Inte till mig den här gången (i julas, tror jag det var, frågade han mig en liknande fråga "du ska väl inte dricka du är väl med barn?" Eh, nope. Jaja, den här veckan ska jag i alla fall ta nya tag och inte fuska med maten.

Idag belv det jobb, reception igen, med mycket smink eftersom helgen resulterade i en blåtira för min del. men kul att komma ut lite i alla fall. Jag lärde mig massa och nu kan jag bli lämnad ensam där också:) Fast jag har mycket kvar att lära mig innan sommaren då jag ska vara där helt själv i fyra veckor, nu är ju i alla fall någon av de som jobbar där jämt kvar på området. Men det ska nog lösa sig, jag är väl inte dummare än någon annan (hoppas jag).

Nej, nu blir det träning, benpass, gillart inte men det läre göras.

1 kommentar:

Fia sa...

Gick det bra på jobbet? Klart du fixar det, tar en stund innan man kommer in i det bara... är ju en del moment :)

airyfairy.blogg.se