lördag 12 februari 2011

Lördag

Det blev ingen fisk idag, men en mysig dag på isen i solskenet. Ikväll ska jag laga trerätters eftersom det är alla hjärtans dag på måndag och det känns ju mysko att äta trerätters på en måndag och sen fara och träna efteråt. Hade tänkt träna idag med men jag känner att jag inte orkar, blev fyra gånger den här veckan i alla fall och så länge jag kör hårda pass så nöjer jag mig med det. Kan ju visserligen bli ett pass i morrn med men troligtvis inte om jag känner mig själv rätt. Imorrn blir det Sundsvall och Bauhaus, Hööks och förhoppningsvis IKEA om inte Jan-Erik sätter sig på tvären. Vi behöver nya billiga vinglas för de flesta har gått i kras. De dyra glasen använder vi inte så mycket, just för att det inte är ovanligt att de åker i golvet. Men ni vet, inget kalas utan kras:)

Inga kommentarer: