fredag 25 februari 2011

Knäpphund

Idag när jag kom hem från jobbet kom inte Hörru springande som hon brukar, hon hade gått ner i tävttstugan och kom inte ut. Hon gör så ibland när hon inte hittar oss, då tror hon att vi är där. Jag undrar hur länge hon hade suttit där och ylat innan jag kom hem, måste börja komma ihåg att stänga den därren ordentigt när vi åker nånstans, den öppnas inåt så hon kan får upp den när hon ska in men sen kommer hon inte ut.

Fredag idag, jag har bestämt mig för att INTE freaka ut med maten i helgen utan hålla min diet. Känner mig peppad som fasen, och imorrn hoppas jag på bra väder, då vill jag åka skidor. Jag råkade även lova barnen att de skulle få åka på badhuset med Jan-Erik imorrn, oops. Han är i Mora nu i alla fall, kom i mål på 1:49 nånting, han är nog itne helt nöjd med det men jag tycker det vara bra. Nästa år ska jag åka också har jag bestämt, får se vad det blir för tid för en sån som jag 2:30 kanske? Eller under tre timmar i alla fall.

3 kommentarer:

Helene sa...

Vi får väl försöka peppa varandra

fisalotta sa...

Annars kan de bada med mig! :) är ju pokeränka ihelgen jag, så jag behöver aktiveras! :)

Sanna Laake sa...

Ja det skulle de säkert tycka var skitkul men Frida är inte helt pigg och badhuset är dessutom stängt för det är simtävlingar där. Så det blir en lugn dag idag tror jag.