torsdag 17 februari 2011

Jag hann inte klart med min uppgift idag men det gör miginget för det beror på att jag kom på så himla mycket att skriva. Värre är det när man sitter och stirrar in i ett tomt dokument och inte kommer på någonting.

Efter maten, som blev den godaste svamsoppan jag nånsin lyckats göra, så tränade jag armar. Nu kan jag knappt lyfta armen till håret, helt slut, imorrn blir det vila och antagligen resten av helgen också men jag hoppas ändå att jag klämmer in något, kanske lite skidåkning på lördag, den som lever får se.

Är det någon som har nåt bra förslag på mat till imorrn? Vi (läs jag) börjar tröttna lite på tacos nu.

3 kommentarer:

Helene sa...

Vi har precis ätit smördegsinbakad kassler med tomat, lök, ananas och ost, jättegott, något jag lärt mig av min alldeles fantastiska dotter :-)

Sanna Laake sa...

Kommer du inte ihåg att det var Ida Hell som gjorde det på tuna en gång för hundra år sedan:)

Helene sa...

Ja, det stämmer, men det var du som kom hem och berättade hur man skulle göra