torsdag 10 februari 2011

Idag när jag hämtade Erik på dagis var inte Frida där. Hon hade ramlat ute och slagit pannan och fått världens bula och de hade försökt ringa mig men jag var inte hemma och telefonlös såklart så Jan-Eirk fick åka och hämta henne. Det verkar i alla fall inte vara någon fara med henne, hon är pigg och glad och har inte ont i huvet
(så länge hon inte kommer åt bulan förstås). Nu är ju frågan hur man kan sätta ett stuprör precis vid entrén så att det blir som en isbana där? '

Nu sitter de i badet och när de är klara där ska jag gå ner och träna. En jobbig sak är att jag har trott att det är fredag hela dagen, jag vet ju egentligen men hela tiden glömmer jag bort mig, och tänker att det är lördag imorrn. Men imorrn är det äntligen fredag i alla fall, och på lördag hoppas vi på bra väder, isåfall ska vi ut på isen med barnen och angla.

Frida och hennes bästa kompis, världens snällaste katt.

3 kommentarer:

Helene sa...

Vad jag vet är du inte telefonlös utan sim-kortslös!

Sanna Laake sa...

Din telefon startar inte fast jag har laddat den. Men nu har jag telefon i alla fall. Äntligen.

Helene sa...

Undra vad det kan vara för fel då, Peter har ju haft den till alldeles nyligen