fredag 11 februari 2011

Friday, i´m in love

Hela familjen utom jag åkte iväg med traktorn när vi kom hem så nu har jag hunnit dammsuga hela huset, tvätta och träna. Japp, träning fast än det är fredag, inte vanligt i det här huset kan jag tala om. Blev styrka för överkroppen, mina axlar känns som gelé nu. Nu ska jag snabbduscha och sen blir det hemmagjorda hamburgare.

När jag ändå var i stan i dag skulle ajg köpa mört till anglingen imorrn. jag har aldrig köpt det förr men Jan-Erik sa att det var bara att ta med en hink så lägger de mörtarna i en påse och påsen i hinken. Ja eller hur, jag fick ju åka hela vägen hem med vilda mörtar simmande direkt i hinken, bara tur att jag slapp göra någon våldsam väjning eller inbromsning. Sen skulle jag visa dem för Hörru och hon körde ner hela huvet i hinken och tog upp en mört direkt.

3 kommentarer:

Fia sa...

Ja det är nog roligt att ha kvar några fina bilder!

Haha rolig hund... åt hon upp den å?

Hoppas du har en fin fredagskväll :)

Helene sa...

Man ska angla fisk, inte hund :-)

Sanna Laake sa...

Nej då hon käkade inte upp den, men hon hade nog gjort om jag inte hade sagt i från:)