fredag 18 februari 2011

Fredag

Förra veckan gick så otroligt segt och den här veckan har gått superfort i stället. Jag gillar snabba veckor mer, jag vet inte varför.
Vad händer i dag då? Inlämningen ska göras klar såklart, jag tänkte hinna med att tona håret också Sen måste Eriks rum städas men det får vi göra tillsammans när jag har hämtat barnen på dagis, han ska inte tro att han slipper undan:) Det mesta har han ju stökat till själv, jag hjälper honom med det som Hörru har rivit fram och Frid afår ta reda på sina saker som hon har där inne. Eriks rum är ju mycket större så det blir ju att de leker mest där. När de blir större tänkte vi göra i ordning rummet i källaren så får någon flytta ner dit, får väl se om de slåss om det rummet då, man kan ju gå in genom garaget då också, eller om jag och Jan-Erik får flytta ner och Frida tar vårt rum. Just nu har vi träningsgrejer i källarrummet men det får vi väl flytta upp till Fridas rum då.

Inga kommentarer: