fredag 4 februari 2011

Fredag

Frida har sovit extremt dåligt inatt. Vet inte vad det var för fel egentligen. Så hon är hemma idag, kan ju inte lämna henne på dagis om hon är så trött då blir det bara bråk och tjafs och hon blir ledsen. Just nu ligger hon uppe och tittar på film men jag tror hon kommer somna snart, kasnke jag lägger mig och vilar också för det har inte varit många timmars sömn för mig heller inatt som hon har hållit på.

Idag har jag inlämning som jag är hyfsat färdig med, lite finslip kvar bara, sen tar jag helg. Gud vad jag älskar fredagar. Hade inte tänkt träna idag, bara gå ut och gå men jag vet inte när det ska ske, när Jan-Erik kommer hem skulle han åka en sävng till stan och sen efter det blir det ju fredagsmys och det är ju heligt. Jag kan ju inte gå ut och lämna barnen själva så det blir nog träning ändå, då är jag ju hemma i alla fall. Ska nog även åka och hyra en film, efter klockan nio är det ju inte mycket att se på tv. Vad ser ni på fredagar, Let´s dance eller På spåret? Eller nåt annat?
Erik igår, när han höll på att byta om till skidkläder.

2 kommentarer:

Helene sa...

Gotrollet mitt, gick det bra för honom?

Sanna Laake sa...

Självklart:) Imorrn är det riktig tävling.