tisdag 22 februari 2011

Efterlysning

I lärdags glämde någon sina vantar här, who was it? Säg bara till så får du tillbaka dem, de är röda med lurvkant.

Blev ingen benstyrka igår, körde 45 minuter på crossen i stället. 45 minuter = 9,45 km på nivå 6 av 8. Måste jag komma ihåg till nästa gång så jag vet om jag ökar. Ikväll hoppas jag på skidåkning, barnen har ju träning så jag hoppas att jag kan åka medans dem åker. Annars blir det träning när jag kommer hem istället men det är ju skönt att träna ute också. Jag måste gå ner i vikt innan snön smälter så jag kan springa, jag vet att det är sjukt men jag gillar verkligen att springa men just nu är jag för tjock, det kommer gå så jäkla tungt så jag kommer aldrig mer vilja springa i mitt liv.

Idag ska jag fixa med min hemtenta, har inte ens kollat på den fast än den kom upp igår, hade inte tid tänkte jag säga men då ljög jag, jag prioriterade det inte. Den är i den kursen som jag inte har fokuserat på så det kan gå lite hursomhelst. Jag har jättevårt att fokusera lika mycket på två kurser samtidigt och blandar lätt i hop dem, extra mycket nu när de heter Management och Project Management.

1 kommentar:

fisalotta sa...

Vantarna är mina!! :)