måndag 28 februari 2011

Blä!

Idag känns som en riktig skitdag. Jag har ingen motivation alls, känns som att det inte spelar någon roll det blir ju inte som jag vill ändå, så varför ens försöka?
Men jag blir i alla fall på lite bättre humör när jag tänker på att det bara är drygt en månad tills tussilago börjar ploppa upp i dikena och affärerna ställer fram penséer i alla möjliga färger och våren kommer på riktigt. Är faktiskt trött på vintern nu. En skidtävling kvar för barnen, nästa helg, sen blir det nog inte så mycket mer skidåkning den här säsongen, dags att dra igån med friidrottsträningarna igen. De har ju inneträningar också förstås under vintern men jag tycker att det räcker med en sport per årstid än så länge.


Den här glada och snälla killen blir man ju ockå på bättre humör av.

Inga kommentarer: