torsdag 3 februari 2011

Armhävningar

Nån gång före jul upptäckte jag nåt förskräckligt. Jag kunde inte göra armhävniungar längre. Inte en enda, katastrof. Det har aldrig hänt förr, för en del kanske det inte är nåt konstigt jag är ju inte den enda i världen som är för svag för att göra det för andra kanske det låter obegripligt att man kan vara så svag. Idag gjorde jag i alla fall sex stycken, yey. Fortfarande uselt men ett stort kliv framåt.

Jan-Erik åkte själv med barnen på skidåkningen idag. Jag stannade hemma och städade och tränade i stället. Så nu är golven torkade, sängkläderna nya och tvättkorgen tom, välkommen helg.

2 kommentarer:

Fia sa...

Jag har nog knappt aldrig kunnat göra nån riktig armhävning, bara på knä!
Skulle vara humor att testa nu-flodhäst style ;)

Sanna Laake sa...

Haha, ja fast gör inte det. Inte bra för magen:)