tisdag 8 februari 2011

7,5 km

Herregud jag trodde jag skulle dö. Första skidpasset och första träningspasset utomhus sen vecka 47 och jag brände såklart på för fullt i första backen som om jag hade tränat hela vintern. Bad idea. Skitont att andas, nära att spy och blodsmak i munnen efter första varvet men efter att jag hämtat mig lite åkte jag två till i liiite lugnare tempo och då var det ganska trevligt, inte för trevligt dock det ska ju vara jobbigt att träna. Men i morrn blir det nog bara styrka. Har funderat på om jag ska försöka komma upp lite tidigare på morgonen och köra mitt pass då istället, åtminstone en gång i veckan. Men det är ju såå skönt att ligga kvar i varma sängen:)

2 kommentarer:

fisalotta sa...

Good job!! :-) Åker gäna med dig ngn annan gång!!

Sanna Laake sa...

Ja fast jag kände nu att jag verkligen inte är i form men vill du åka i promenad-tempo nån dag så:)