söndag 9 januari 2011

Värdelös film

Nu har vi precis sett Wallander på canal+, men allvarligt vad är grejen med de filmerna? De är ju urusla! Dåligt manus, dålig story och extremt dåligt skådespeleri! Det är en jävla polisfilm men eftersom poliserna är så kassa/tiden tog slut/man kom inte på någon bra upplösning eller vad fan vet jag så slutar det med att gärningsmannen helt enkelt får skuldkänslor och knallar in på stationen och erkänner. Fan vad värdelöst, tur att det var några snyggingar med i alla fall:)

Före det var vi hos svägerska och käkade tårta, gott men känns dumt nu för jag mår skit av det. Men imorrn blir det nya tag. Tränade i alla fall axlarna och armarna idag innan intervallerna. Haha, jag som varit en träningshatare större delen av mitt liv men ändå kunnat acceptera några löpturer i veckan men fortfarnade hatat styrketräning håller på att bli kär i just styrketräning. Men imorrn blir det vila, känns som det behövs, jag har ju precis kommit igång och borde inte köra så ofta till en början tror jag.

Inga kommentarer: