torsdag 13 januari 2011

Tokunge

Idag är det träningstävling på Njutångers skidstadion. Erik åkte dit med pappan men Frida fick stanna hemma med mig för hon var helt tokig när vi skulle hem från dagis. Först frågade jag om hon ville ha overallen eller jackan och då svarade hon surt att hon inte ville ha nåt alls på sig så då blev det overallen. Då skrek hon att hon ville ha jackan och jag svarade att hon skulle ha sagt det innan då. Sen när vi kom hem blev hon helt out of control och började sprattla och bitas och skrika när jag skulle bära in henn (eftersom hon vägrade att gå själv). Så då satte jag ner henne i snön och gick in, jag höll ju också på att bli galen. Då sprang hon in och skrek och var alldeles röd i ansiktet av ilska. Fem minuter senare satt hon i mitt knä och grät och sa förlåt, fina snälla mamma och hela baletten. Ångrade sig då. Hon var nog helt enkelt skittrött efter första veckan på dagis. Men imorrn är hela familjen hemma i alla fall, får se vad vi hittar på då.

Inga kommentarer: