lördag 8 januari 2011

Tokig

Två dagar i rad har jag tvättat Fridas sängkläder och bäddmadrass och hela skiten eftersom kattfan har pinkat där, och imorse var det dags för Eriks eftersom hade gått dit och gjort i från sig istället. Men när jag gick in till Fridas rum och skulle bädda hennes säng kände jag (på lukten) att hon hade kissat där också, IGEN. Fasen vad tokig jag blev, ni som har sett småstadsliv 3 fattar hur jag betedde mig:)

Det gick i alla fall skitbra och rida, förutom i galoppfattningarna då han kör upp huvudet, vet inte vad jag gör för fel, är väl bara att inse att jag inte är en ryttare egentligen, längre. Frida frös så hon red inte, hon var inne med farmor och käkade pannkaka istället. När jag kom in var jag skitnära att ta en pannkaka jag med, invant beteende för jag glömde helt bort dieten, jag var inte ens särskilt sugen.

Nu är Jan-Erik hemma för att äta middag men sen var han tydligen tvungen att åka tillbaka och jobba. Så jag får bestämma helt själv vad jag ska se på tv:n:) Står mellan Brokebak mountain (Heath Ledger och Jake Gyllenhaal, mmm) eller John Tucker must die med Jesse Matcalfe (ni vet trädgårdmästaren från Desperate Housewives) och Penn Badgley från Gossip Girl. Lutar ändå åt john Tucker eftersom jag inte sett den och jag vet att jag kommer grina ihjäl mig (den här gången också) om jag kollar på Brokeback Mountain.

Inga kommentarer: