söndag 9 januari 2011

Söndag

Eller vad är det för dag egentligen? Jag har ingen koll alls när alla dagar bara flyter ihop såhär. Igår glömde jag bort att jag hade lovat att komma på en grej, skit. Jag får så dåligt samvete när jag glömmer saker. Imorrn har jag i alla fall en grej jag ska gå på som ABSOLUT inte får glömmas bort. Berättar mer om det sen.

Idag fick jag sovmorgon, Frida kom och la sig i vår säng tidigt imorse men hon somnade om och vi vaknade inte förrän det ringde, ALLTID ringer det på morgonen här, i alla fall de gånger som barnen sover lite längre än vanligt. Erik sov vidare ett tag till fast det ringde.

Idag står intervaller på crossen på schemat men jag gissar att jag kommer köra lite överkroppsstyrka först. Sen födelsedagsfika, mums. Ska försöka att fika utan att få ångest, det är ju faktiskt inplanerat men jag gissar att det kommer komma efteråt ändå.

1 kommentar:

Daniel sa...

Äh ingen ångest när man födisfikar!