onsdag 19 januari 2011

Skidor

Barnen är lämnade på dagis nu, Erik i full skidmundering. Eller han får bära skidorna från dagis till spåret, det är en bit som de ska gå innan de kan börja åka. Jag måste säga att jag är grymt imponerad av förskolalärare. Jag tycker det är bökigt att få med två barn och åka skidor, det krånglar när man ska ta på skidorna för bindningen har frusit, de tappar en stav eller nåt annat. Förskoleläranra är två stycken på arton barn. Vissreligen behövde de inte klä på och snöra på pjäxor på alla men ändå.

Nä nu måste jag ta tag i pluggandet lite.

1 kommentar:

Fia sa...

Hej! Men vad roligt att du också bloggar! :) tack för igår! Ja det är ju lite tufft att försöka lära dårar nya jobb ;) närå jag tyckte du var så duktig! Kommer gå fint. Hoppas du får jobba mkt.
Söta barn du har!