torsdag 6 januari 2011

Pust

Nyss avklarat ett styrkepass för axlar och armar och efter det trettio minuter cardio på crossen, skönt. Men jag skulle egentligen vilja gå till ett riktigt gym men det är ju så opraktiskt. Tränar jag hemma behöver jag ju inte bekymra mig om vad jag ska göra med barnen, visst de har en pappa också men han tränar ju skidor och det kan jag inte begära att han gör källarn:) Och sen vet jag inte om jag skulle känna mig så hemma på ett gym, till exemepel stå och vänta på grejjer som någon annan har. Dessutom gör jag så fula grimaser och små ljud när jag tränar och så har jag så dåligt självförtroende att jag skulle nog bara tänka på vad alla andra tyckte, typ hon gör ju fel eller gud vad svag hon är (jag inser att det antagligen inte är så, jag tänker ju inte så om andra så varför skulle andra tänka så, men det är inte så lätt att bli av med dåligt självförtroende) så det är nog bäst jag håller mig hemma ändå.

Inga kommentarer: