lördag 1 januari 2011

Nyår

Vi har haft en jättebra nyårsafton, med trerätters middag. Gratinerad hummer, oxfilé provencale och nougatmousse med hallonsirap. Sen gick svärföräldrarna hem men när vi var ute och kollade på fyrverkerier kom grannarna och bjöd in oss så svärföräldrarna kommer snart tillbaka och sitter här när barnen sover.

Sen kan jag även erkänna att jag känner en liten sorg, min absoluta favorit bland svenska skådespelare befaras vara död, nämligen Per Oscarsson. Tänk vad många bra rollprestationer han har gjort, han är ju grym.. Hoppas verkligen att det inte sätmmer, han har många roller kvar att göra.

1 kommentar:

Julia Fryklund sa...

Men gott nytt år!
Kom på att jag skulle göra ett nytt försök med min blogg nu.. Får se hur länge det går.
Vi måste väl styra upp någon partykväll tillsammans snart igen! :)
Hälsa barnen!