onsdag 26 januari 2011

Nöjd

Just nu känner jag mig så otroligt nöjd med allt, med hela mitt liv. Jag är så lycklig att jag har den bästa killen, två fantastiska, friska, glada barn. Det har jag såklart haft hela tiden men ändå går sinnestämningen upp och ner, just nu är det alltså upp och jag ska försöka ta vara på det. Efter regn kommer solsken men efter solsken kommer regn också (fast jag är i vanliga fall, nästan alltid, världens största optimist;)) Och jag är så glad att småbarnsåren är över, visst det var härligt då men jag vill så himla absolut inte tillbaka dit, det är så skönt nu när de är större. Så några fler barn här blir det INTE. Jaja, massa babbel belv det visst nu men det här är liksom min dagbok, alla inlägg kanske inte är så himla intressanta för mina (få) läsare men ni får hoppa över och välja de inlägg ni vill läsa.

1 kommentar:

Fia sa...

Mycket bra namn haha!
Härligt att ha en sån dag när allt är prima! :)