fredag 28 januari 2011

Men gå och lägg dig!

Ah, varför sitter jag alltid uppe så länge, vet ju att jag kommer vara skittrött imorrn. Det gick bra på skidtävlingen i alla fall, men Erik var arg så han nästan grät, han åkte ikapp två tjejer och skrek "ur spår" som man ska men de flyttade sig inte, och jag förstår honom, jag skulle också ha blivit helt galen, hatar när folk är i vägen och inte flyttar sig speciellt när jag har rätt och det hade han ju också. Men det gick bra ändå, han fick saft och sockerkaka vid målet så då var han nöjd ändå. Frida var också jätteduktig och hon åkte skidor nästan konstant i drygt två timmar. Sen åkte vi hem och nu har vi sett på tv, fick även Jan-Erik at titta på "How I met your mother" som är världens bästa komediserie enligt mig, han tycker den är usel säger han men ändå låg han i soffan och skrattade flera gånger, hihi, kanske kan jag omvända honom.

Inga kommentarer: