lördag 8 januari 2011

Lördag

Och vi är själva idag med, jag och barnen. Idag ska jag rida, perfekt anledning att lämna av barnen hos sin farmor och få lite egentid. Det får bli dagens träning också vilket betyder att det blir vilodag idag flr sög vad ni vill men ridning är inte träning i min värld, lätt motion kan jag sträcka mig till att kalla det. Shit jag har sån träningsvärk i axlarna fortfarnade att jag knappt kan ta av mig en tröja, hade stora problem i går när jag skulle ta av min svintajta sport-bh, var nära att jag var tvungen att be Jan-Erik om hjälp, haha.

TIll frukost i dag blev det jordgubbssmoothie, kanske inget jag bör dricka varje dag om jag ska hålla dieten men är det lördag måste man få lyxa till det. Imorrn är det födelsedagsfika hos svägerskan och jag ska faktiskt fika jag med, ett hårt träningspass innan gör att blodsockret inte stiger så mycket=mindre insulinutsöndring=inte så mycket fettinlagring, hoppas jag lärde er något nytt nu:)

Inga kommentarer: