tisdag 25 januari 2011

Kvällen

Vi var på skidträning som vanligt på tisdagar. Erik ville inte vara med sin grupp, han ville åka själv så då fick han det. När vi kom hem tog jag med Hörru ut på en promenad och överlät läggningen av barnen till Jan-Erik:) Var ute en halvtimme så när jag kom hem låg de i sina sängar. Jag tror Hörru är lite mörkrädd, vi gick förbi en busskur i mörkret oc hdär stod en mörkklädd människa och pratade ganska ljudligt i telefon, då höll hon på att hoppa upp i famnen på mig. Hon är ju rädd för lastbilar också, hon var nära att dra omkull mig föera gånger när hon hoppade ut i diket när det körde förbi sådana så jag trodde hon skulle få panik när tåget kom precis när vi gick förbi men det tittade hon knappt på.

1 kommentar:

Fia sa...

Jag har smörjt från början men fått bristningar ändå... fast inga på magen konstigt nog!

Är Hörru en hund? :)