måndag 3 januari 2011

Kalasprat

Det blev aldrig av att vi åkte in till stan idag, men tog sparken till dagis i alla fall och det gick så bra att dem kommer redan imorgon, skönt för både mig och barnen, ingen idé att låtsas vara supermamma och ha dem hemma om de inte vill, nu kan jag ju få lite plugg gjort istället.

Jag har pratat lite med Erik om hans kommande födelsedag i dag och att han ska ha kalas i år. FÖrra året ville han inte alls ha något kalas men i år vill han men han vill nästan inte bjuda någon, bara två jämnåriga killar från dagis och sin två år yngre kusin. Jag har fösökt få honom att bjude tre tjejer som har bjudit honom på sina kalas, men han tvärvägrar, INGA TJEJER! Haha, jamen då får han osm han vill, han gav med sig lite på tjejfronten i alla fall så Frida får vara hemma åtminstone. Jag hade dock gärna sett att han bjudit de som har bjudit honom men det är hans kalas och han måste få ha det som han vill, eller hur?

Inga kommentarer: