tisdag 18 januari 2011

Jobbat

Vad ovant det känns att säga att jag har jobbat idag. Visserligen har jag mest suttit brevid och kollat och försökt lära mig. Tror i alla fall det mesta gick in men sen var det några grejer som vi inte kunde gå igenom men de får jag väl ta sen. Men nu dröjer det nog ett tag innan jag får börja eftersom gulliga Fia ska kläcka bebis först i mars.

Ikväll var det möte med föräldraföreningen, Jan-Erik skjutsade mig dit för han skulle ha bilen och på de tjugo metrarna jag skulle gå till dörren hann jag halka och lägga mig platt på rygg, tur att det var mörkt ute:) Tänkte även tona håret ikväll men jag tror jag tar det imorrn. Flera gånger när jag varit in på Trudes så har toningen jag skulle ha varit slut och de har ingen aning när det kommer ny så jag gick på Åhléns och köpte en istället, hoppas att det blir okej ändå.

Inga kommentarer: