måndag 17 januari 2011

Jerringpriset

Vafan hände? När blev det större att vara bsät i Europa än att vara bäst i världen? Alla andra hade ju vunnit VM-guld eller OS-guld. Therese Alshammar vann ett fucking EM-guld!!

Jaja, annars var det en bra idrottsgala, jag sa när Heidi gick upp och tog emot Björns pris att nog fan ser ut att va med barn. Jag börjar tro att jag är expert på att se sånt:) Det är nåt med utstrålningen, det har hänt att jag har sett det på tjejer som knappt hunnit få reda på det själva. Fränt, kanske skulle börja extraknäcka som gravtest, mamma är precis likadan så det är väl ett släktdrag.

2 kommentarer:

Helene sa...

Jag tycker nog att Tessan gjort sig förtjänst av Jerringpriset, hon har ändå varit i världstoppen i 19 år! och tar fortfarande guldmedaljer

Sanna Laake sa...

Priset gäller väl 2010? Inte de senaste nitton åren. Visst hon har säkert förtjänat det någon gång men i år tycker jag att hon förtjänade det minst av alla nominerade.