söndag 2 januari 2011

Gruvar mig..

..inför imorgon, eftersom jag kommer ha helt galen träningsvärk. Så svaret på din fråga i förra inlägget mamma är: Ja! Jag har alltså crosstrainat nu på kvällen och även kört lite styrketräning och jag får nog vara glad om jag tar mig ur sängen imorgon, haha.

Tidigare idag var jag och Frida hos hästarna. Hon var så duktig min tjej och nu har hon lärt sig att rida snett igenom men det tog ett tag. jag stod och skrek hur hon skulle göra flera gånger men hon gjorde inte alls som jag sa så till sist fick jag säga åt henne att stanna när hon red förbi och så frågade jag: "Varför gör du intre som jag säger?" "Men jag kan ju inte höra vad du säger" var hennes självklara svar. Svårt att höra med mössan neddragen över öronen tydligen. Det går bättre och bättre med galoppen nu också och snar tror jag att hon kommer kunna fatta galopp utan min hjälp.

Nu ska jag koka en kopp te och hoppas att Jan-Erik inte vet vad klockan är så jag får se på Bones ifred, annars kommer han bara och ska se sporten.

5 kommentarer:

Helene sa...

Vad tyckte du om att crosstraina då? är det roligt?

Sanna Laake sa...

Ja det är faktiskt helt okej, kollade på Mad Men på tv:n samtidigt men det skulle nog vara mördande tråkigt om man bara stod och stirrade i väggen.

Helene sa...

Jamen, eller hur, att stå framför TV:n gör det mycket roligare, dessutom får man en legitim anledning att titta på Tv också, eller hur? :-)

Sanna Laake sa...

Legitim anlegning har jag aldrig brytt mig om, den som lägger sig i mitt tv-tittadne får på moppo:)

Helene sa...

Det är rätt, stå på dig!!!