lördag 1 januari 2011

Årets första dag.

Åh fy tusan vad sliten jag är idag. Vi som hade ett så lugnt nyår, det gick över när vi kom till grannarna kan jag säga, men kul var det. Fick en drink som var så stark att det sticktes i ögonen när jag luktade på den men inte stoppade det mig, det ångrar jag idag. Idag har jag mest gått omkring och plockat ihop efter igår och så har jag legat i soffan en hel del.

Det gick bra med raketerna och Hörru igpr i alla fall, hon är inte alls rädd men hon blev väldigt uppspelt och sprang runt och tittade överallt, det sköts ju raketer överallt så hon kunde inte håll koll på alla, det tror jag hon tyckte var lite jobbigt. På måndag ska jag åka till veterinären med henne för hon har fått nåt fel på ögonen, det rinner slem, inte mycket men ändå så att hon hela tiden får "sömnkusar" och så ser man när hon tittar åt sidan att det som brukar vara vitt är väldigt rött. Vet inte om det har att göra med snön, för det kom ungefär samtidigt som snön blev så här djup och hon kör ju ner huvet och springer i snön hela tiden.

Inga kommentarer: