onsdag 12 januari 2011

Aj!

Okej jag hade fel, det har INTE blivit bättre med magen. Jag har skitont på höger sida, speciellt när jag rör mig (positivt, eftersom den misstänkta livmodercancern gick över till att bli en misstänkt blindtarmsinflammation). Ja jag vet jag målar fan på väggen och tror alltid det värsta, hur normalt är det att när man har känslan av mens vär fast det är helt fel tid för det, att man tror att man har cancer i livmodern? Jag är i alla fall inte en sån hypokondriker som går til doktorn för minsta krämpa, tvärtom sitter jag hellre hemma och oroar mig, jag tycker inte alls om att åka till hälsocentralen.

Jag har i alla fall träningsvärk i HELA benen, la på mer vikter igår och det känns idag. Men ryggen är fortfarande ganska dålig, var tvungen att ge upp marklyften eftersom högersida av ryggen högg till som satan då. Ikväll blir det överkroppsträning, det är mycket roligare än ben tycker jag.

Inga kommentarer: