torsdag 9 december 2010

Sjukling

jag fick åka och hämta barnen tidigare från dagis idag för Erik har blivit sjuk, en gräslig hosta och han är väldigt hängig också och när han inte ens ville äta förstod att han verkligen var sjuk. De brukar inte behöva truga i våra barn maten om man säger så. Får se om Jan-Erik får vara hemma med em imorrn, jag har nämligen en grej på gång. Men jag är väldigt osäker, det skulle ringa en tjej om det idag men ännu har hon inte gjort det så det kanske inte blir något heller, men jag hoppas sjukt mycket. Det skulle verkligen vara helt perfekt om det blev så.

Frida har precis ringt sin farfar, hon vill åka skidor igen ikväll, men någon måste ju var hemma med Erik så hon fick ringa farfar och fråga om han kunde följa med henne till skidspåret istället och det kunde han, jag har verkligen de bästa svärföräldrarna, de ställer alltid upp och de hjälper så gärna till med barnen, trots att faktiskt har sex barnbarn till förutom våra två vildar.

Inga kommentarer: