lördag 11 december 2010

Planer för dagen och för framtiden

Jävlar vad kallt det var igår. Jag och Frida skulle rida men av olika anöedningar slutade det med att bara hon red. Det blev såklart inte länge men hon hann med någon galopp så hon var nöjd. Idag är det betydligt behagligare temeperatur ute, bara -6. Senare ska jag åka in till stan och hjälpa barnens ena kusin på en hopptävling, tror att mina barn ska vara med sin farmor då. Jan-Erik är och jobbar, från början var det meningen att han skulle dit och göra nåt litet jobb som skulle gå skitfort men sen kom det mer jobb och även de där snabba jobben brukar dra ut på tiden så jag räknar med att jobbar full dag om inte mer. Dessutom ska han jobba imorrn också, trevlig helg liksom, men det kan ju behövas nu inför jul:)

Jag har funderat lite på vad jag vill att vi ska göra om jag får jobb snart, och en av de sakerna är att Jan-Erik inte ska jobba så många helger för det behövs ju inte då. Andra saker vi ska göra är såklart att betala av huslånet, spara pengar och så vill jag köpa en till bil. Och renovera köket! Gud vad jag hatar vårt kök.

Inga kommentarer: