torsdag 30 december 2010

Mitt 2010

Tänkte sammanfatta mitt år med en lista men det blev så himla trist. Kommer ju inte ihåg vad jag har gjort, eller har jag verkligen inte gjort något? Året har i alla fall präglats av alldeles för mycket depp. Men nu länns det verkligen som att allt håller på att vända, jag är lyckligare än på länge. Mina barn har förstås lyst upp tillvaron hela året precis som de senaste sex åren och jag har haft turen att få vara tillsammans med världens bästa kille ytterligare ett år, jag är väldigt tacksam för det jag har och tar det inte för givet. Andra saker som har hänt är att vi har renoverat en massa men vi har fortfarande ännu mer kvar. Mina önskningar för nästa år är att vi hinner klart med fasaden på vårt hus (det tror jag dock inte att vi gör), renoverar badrummet, jag får ett jobb och att vi får fortsätta vara lyckliga och friska. Jag skulle även gärna vilja att vi kom iväg på en resa någonstans, det har vi planerat länge men det har aldrig blivit av, en gång hade vi faktiskt bokat och allt var klart men två dagar innan vi skulle åka gick flygbolaget i konkurs och det blev ingen resa.

Inga kommentarer: