fredag 31 december 2010

Lista om 2010

Hittade en lista tt fördriva tiden med:)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej jag tror faktiskt inte jag gjorde det.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nope, så jag kör samma i år, det har jag ju skrivit förr. Troligtvis världens vanligaste nyårslöfte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte i år heller, kom igen nu för tusan jag känner mig lite ensam, hihi.

4. Dog någon som stod dig nära? nej, men Jan-Eriks mormor dog, men hon stod inte mig nära.

5. Vilka länder besökte du? Inget, trök.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? En resa långt bort tack, och ett jobb.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Trogen inget, jag minns knappt min egen födelsedag.

8. Vad var din största framgång 2010? Jag har nog inte haft några större farmgångar. Men det är ju en framgång att lyckas hålla familjen lycklig, eller hur?

9. Största misstaget? Inga minnesvärda misstag heller.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haft en förkylning och den där konstiga endags-sjukan jag hade för några dagar sedan, är en ganska frisk person tror jag.

11. Bästa köpet? Inga stora inköp har det blivit, mest klänningar ju. Jo bilen förstås, jag tycker inte alls om den men det var ett jäkla kap, vi fick den för nästan halva priset jämfört med vad dem kostar på blocket.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, vi har jättehögt matkonto men va fasen vem vill leva på makaroner och korv jämt?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj.

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? Gubben i lådan och Från och med du.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ja, tyvärr.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mina vänner, pluggat, jobbat, tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig i soffan, ätit mindre crap.

18. Hur tillbringade du julen? Hemma.

19. Blev du kär i år? Nej, det är jag ju redan.

20. Favoritprogram på TV? True Blood, Vampire Diaries, Greys.

21. Bästa boken du läste i år? Pansarhjärta av Jo Nesbö, helt klart den bästa deckarförfattaren.

22. Största musikaliska upptäckten? Daniel Adams Ray

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag har en sak jag önskar mig varje år av mamma och det innefattar hotellnatt/nätter i Stockholm och barnvakt under den tiden och det fick jag igen.

25. Något du önskade dig men inte fick? Ja man kan ju inte få allt man vill ha.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Käkade för mycket tårta antar jag:)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett jäkla tjat, men ja, ett jobb.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Blandad, mycket myskläder men även ofta klänning och så jeans såklart.


29. Vad fick dig att må bra? Min familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm, Ian Somerholder, Alexander Skarsgård eller Jackson Rathbone, ja jag älskar vampyrer.

31. Vem saknade du? Hade ju varit roligt att träffa pappa nån gång, och så skulle jag önska att jag kunde åka och hälsa på farmor oftare.

32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har inte träffat så många nya människor. Skulle väl vara dem som var här för ett par dagar sedan, ett jätteroligt par som jag hoppas att vi kommer träffa mer.

Inga kommentarer: